Bu Şartlar ve Koşullar, EOS TAŞ. TUR. TİC. LTD. ŞTİ. ile yapacağınız rezervasyonlar için geçerli olup, hak ve sorumluluklarınızı düzenler. Rezervasyon yaparak bu şartları kabul etmiş sayılırsınız. Lütfen rezervasyon yapmadan önce dikkatlice okuyunuz.
1.Rezervasyon Şartları
Sözleşmeniz, TURSAB üyesi olan Eos Travel ile yapılmaktadır (TURSAB No: 9164 Stardust Turizm Seyahat Acentesi).
1.Tatil Sözleşmeniz
• Bir rezervasyon yapıldığında, rezervasyonda belirtilen “lider kişi”, gruptaki diğer kişiler adına bu Şartlar ve Koşulları kabul ettiğini garanti eder.
• Rezervasyon ve gerekli tüm ödemeler tarafımıza ulaştıktan sonra, talep edilen düzenlemeler müsaitse, size bir onay faturası gönderilecektir.
• Bu fatura lider kişiye gönderildiği anda bağlayıcı bir sözleşme doğmuş olur. Bu sözleşme, Türk Hukuku’na tabi olup, Türk Mahkemeleri yetki alanına girer.
2.Bilgilerin Doğruluğu
• Rezervasyonunuzla ilgili ayrıntıların doğru olup olmadığını, faturayı aldığınızda kontrol etmeniz önemlidir. Özellikle geç yapılan rezervasyonlarda, tüm detayların istediğiniz gibi olduğundan emin olunuz.
• Herhangi bir tutarsızlık durumunda hemen bizimle iletişime geçiniz. Daha sonra değişiklik veya düzeltme yapılması mümkün olmayabilir.
3.Rezervasyon Değişiklikleri ve Düzenlemeler
• Rezervasyon yapıldıktan sonra herhangi bir değişiklik talebiniz bu Şartlar ve Koşullara tabi olacak ve ilgili değişiklik, tarafımızca onaylandığı anda geçerli olacaktır.
4.Grup Üyeleri İçin Sorumluluk
• Lider kişi, rezervasyonda belirtilen diğer grup üyelerinin bu Şartlar ve Koşullardan haberdar edilmesinden sorumludur.
• Grubunuzdaki tüm kişilerin bu şartları okuduğunu ve anladığını varsayıyoruz.
• Rezervasyondaki tüm kişiler, bu sözleşmenin tarafı olarak kabul edilir.
5.Yaş Sınırlaması
• Rezervasyonu yapan lider kişinin 18 yaşından büyük olması gerekmektedir.
Hizmet Şartları ve Diğer Bilgiler
• Bu Şartlar, tüm tatil düzenlemeleri için geçerlidir ve rezervasyon yapıldığı anda yürürlüğe girer.
• Herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda Eos Travel ile iletişime geçebilirsiniz.
2. Web Sitesi Doğruluğu
Eos Travel, web sitesindeki bilgi ve fiyatlandırmanın doğruluğunu sağlamak için her türlü çabayı göstermektedir. Ancak, zaman zaman hatalar oluşabilir. Bu nedenle, rezervasyon yaparken seçtiğiniz düzenlemelerle ilgili fiyat ve diğer tüm detayları bizimle kontrol etmeniz önemlidir.
3. Pasaport, Vize, Sağlık Gereklilikleri ve Seyahat Belgeleri
• Sorumluluk Size Aittir: Seyahatinizden önce gerekli tüm seyahat ve sağlık belgelerine sahip olduğunuzdan emin olmak tamamen sizin sorumluluğunuzdadır. Ayrıca gideceğiniz ülkelerin giriş gerekliliklerini karşılamak da sizin sorumluluğunuzdadır.
• Pasaport ve Vize Gereklilikleri: Ziyaret edeceğiniz tüm destinasyonlar için geçerli ve tam bir pasaporta sahip olmanız gerekir (çocuklar da dahil). Bazı destinasyonlarda transit, turistik, iş veya başka türde vizeler gerekebilir.
• Güncel Bilgileri Kontrol Edin: Gereksinimler değişebilir ve pasaport veya vize almak için gereken süre farklılık gösterebilir. Seyahatinizden önce ilgili konsolosluk veya elçiliklerden güncel bilgileri kontrol etmeniz önemlidir.
• Giriş Reddi: Gerekli pasaport, vize veya diğer belgelerinizin eksikliği nedeniyle herhangi bir ülkeye girişiniz reddedilirse, Eos Travel bu durumda herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
• Yetkilendirme Mektubu: Bazı destinasyonlarda, çocukların her iki yasal veli tarafından eşlik edilmediği durumlarda yetkilendirme mektubu gerekebilir. Bu durumda ilgili ülkenin yetkili mercileriyle iletişime geçmenizi öneririz.
Öneri: Seyahatten önce tüm ilgili hükümetlerin yayınladığı seyahat uyarılarını, yasaklamaları ve tavsiyeleri düzenli olarak kontrol etmenizi tavsiye ederiz.
4. ABD Seyahat İzni (ESTA)
Amerika Birleşik Devletleri’ne seyahat etmek veya ABD üzerinden transit geçiş yapmak isteyenlerin, Vize Muafiyet Programı kapsamında seyahat izni almak zorunludur. Seyahat izni almak için, ESTA (Elektronik Seyahat İzni Sistemi) başvurusunu seyahatten en az 72 saat önce tamamlamanız gerekmektedir.
• ESTA Ücreti: Şu anda kişi başı yaklaşık 14 USD olup, başvuru için https://esta.cbp.dhs.gov adresini ziyaret edebilirsiniz.
• Geçerlilik Süresi: Onaylanan ESTA, iki yıl geçerlidir ve tekrar başvuru yapmadan birden fazla ziyaret yapmanıza olanak tanır.
• ESTA Almama Durumu: ESTA başvurusu yapılmazsa, havayolu tarafından yolcunun uçağa binmesi reddedilebilir.
Sağlık Gereklilikleri
Seyahate çıkmadan önce, ziyaret edeceğiniz destinasyonlarla ilgili mevcut aşılama ve sağlık gereklilikleri hakkında doktorunuza danışmalısınız.
• Seyahat için Uygunluk: Seyahate çıkmadan önce, sağlığınızın seyahate uygun olduğundan ve gerekli aşılama ve ilaçları aldığınızdan emin olmalısınız.
• Aşı ve İlaçlar: Seyahat edeceğiniz ülke veya bölgeler için gerekli olan aşılar, ilaçlar ve sağlık tavsiyeleri konusunda doktorunuzdan bilgi alabilirsiniz.
• Aşı Kanıtı: Seyahat ederken, güncel aşı kayıtlarınızı yanınızda bulundurmanızda fayda vardır çünkü bazı ülkelere giriş için aşı kanıtı talep edilebilir.
• Sorumluluk: Eos Travel, gerekli sağlık belgeleri veya aşılar eksik olduğu için bir ülkeye veya destinasyona girişinizin reddedilmesinden sorumlu değildir.
Sigorta
Seyahat sigortası, seyahatinizin güvenliği açısından son derece önemlidir.
• Sigorta Almak: Seyahate çıkmadan önce, Eos Travel olarak, siz ve grup üyeleriniz için uygun bir seyahat sigortası almanızı şiddetle tavsiye ederiz.
• Sigorta Kapsamı: Satın alacağınız sigorta poliçesinin, sağlık gereklilikleri, araba kiralama ve diğer seyahat düzenlemeleriniz de dahil olmak üzere tüm ihtiyaçlarınızı karşıladığından emin olun.
• Sigorta Belgeleri: Sigorta poliçenizi tatil sırasında yanınızda bulundurmanızı öneririz.
Öneri: Seyahat ederken, sağlık ve sigorta belgelerinizi yanınıza almanız, herhangi bir sorun durumunda sizi koruyacaktır.
5. Mali Korumanız
Eos Travel, paket tatilleriniz için Türsab Lisans numarası 9164 aracılığıyla tam mali koruma sağlar.
• ATOL Koruması: Bizden bir ATOL korumalı uçuş veya uçuş dahil tatil satın aldığınızda, size bir ATOL Sertifikası verilecektir. Bu sertifika, hangi hizmetlerin mali olarak korunduğunu, bu korumanın sizin için ne anlama geldiğini ve bir sorun olduğunda kiminle iletişime geçmeniz gerektiğini açıklar.
• Alternatif ATOL Sağlayıcı: Eğer biz, mali durumumuz nedeniyle sağladığınız hizmetleri yerine getiremiyorsak, bir alternatif ATOL sahibi, satın aldığınız hizmetleri veya uygun bir alternatifini size sağlayabilir (bu size ekstra bir maliyet getirmez).
• Alternatif ATOL Sağlayıcı ile Çalışmak: Bu durumda, alternatif ATOL sahibinin bu yükümlülükleri yerine getirmesini kabul edersiniz ve bu hizmetlerin karşılığında yapmanız gereken ödeme, alternatif ATOL sahibine yapılacaktır.
• Mali Koruma İstisnaları: Paket tatil dışında (örneğin sadece konaklama dışındaki düzenlemeler) yapılan rezervasyonlar için yukarıda belirtilen mali koruma geçerli değildir.
6. Tatilinizi Ödemek
• Rezervasyon Onayı: Seçtiğiniz düzenlemeleri onaylamak için, iade edilemez bir depozito ödemeniz gerekmektedir. Bu depozito, belirli türdeki uçak biletleri, turlar, gemi turları vb. için daha yüksek olabilir ve rezervasyon sırasında size bildirilecektir.
• Ödeme Süresi: Tatilinizin kalan ödemesi, sefer tarihinden en az 12 hafta önce tamamlanmalıdır. Eğer bu ödeme tam ve zamanında yapılmazsa, rezervasyonunuzu iptal etmiş sayılacağız ve iptal ücreti (madde 9’da belirtilen) ödeme yükümlülüğünüz doğacaktır.
• Ödeme Yöntemleri: Ödemeleri kredi kartı veya banka kartı ile kabul ediyoruz.
Kredi Kartı Dolandırıcılığına Karşı Önlemler
• Doğru Bilgiler Sağlanmalı: Eğer doğru kredi veya banka kartı fatura adresi ve/veya kart sahibi bilgisi sağlamazsanız, biletlerinizin düzenlenmesi gecikebilir ve toplam maliyet artabilir.
• Ödeme Onayı ve Doğrulama: Ödemeniz reddedilirse veya yanlış kredi kartı bilgisi verirseniz, tatiliniz iptal edilebilir.
• Rastgele Kontroller: Kredi kartı dolandırıcılığını en aza indirmek amacıyla, rastgele kontroller yapma hakkımız saklıdır (seçmen kaydını içerebilir). Bu kontroller sonucu, biletlerinizi düzenlemeden önce, adres kanıtı, kredi kartı fotokopisi ve son bir hesap özeti gibi belgeleri fax veya posta yoluyla talep edebiliriz.
7. Tatil Fiyatınız
7.1 Fiyat Güncellemeleri:
• Eos Travel, web sitesinde en güncel ve doğru fiyatların gösterilmesine özen göstermektedir (bültenlerimizde kılavuz fiyatlar belirtilmiştir). Ancak, fiyatlarda herhangi bir değişiklik yapma hakkımız saklıdır.
• Yanlış Fiyatlar: Zaman zaman, bir hata nedeniyle yanlış fiyat gösterilebilir. Eğer böyle bir hata fark edilirse, hatayı fark ettiğimizde veya mümkün olan en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz.
• Fiyat Kabul Etmeme Durumu: Eğer tatilinizin geçerli fiyatını kabul etmek istemezseniz, rezervasyonunuzu iptal etme hakkımız bulunmaktadır.
7.2 Paketlerde Fiyat Değişiklikleri
Paket turlar için, ücretlerdeki değişiklikler (ulaşım, yakıt, vergiler, liman/airport iniş ücretleri gibi harçlar ve döviz kurları gibi) sonucunda, tatil düzenlemelerinizin (veya bunların bir kısmının) fiyatı, rezervasyon yaptıktan sonra değişebilir. Ancak, sefer tarihinden 45 gün önce tatil düzenlemelerinizin fiyatı değişmeyecektir.
7.3 Paket Turlar İçin Fiyat Artışı
• %2’ye Kadar Artış: Eğer toplam tatil düzenlemenizin fiyatı %2’ye kadar artarsa, bu artışı biz karşılayacağız ve sizden ek bir ücret alınmayacaktır. Ancak, bu oranın üzerinde bir artış olursa, fazla olan kısmı ve kişi başına TL 50.00 yönetim ücreti ile birlikte talep edilecektir.
• %10 ve Üstü Artış: Eğer fiyat artışı toplam tatil düzenlemelerinizin fiyatının %10’undan fazla olursa, şu seçenekleriniz olacaktır:
• Eğer biz size eşdeğer veya daha kaliteli bir alternatif tatil önerirsek, bunu kabul edebilirsiniz ve ek ücret talep edilmez. Ancak, alternatif tatil daha düşük kaliteye sahipse, fiyat farkı size iade edilir.
• Eğer fiyat artışı kabul edilemezse, tatilinizi iptal edebilir ve ödenen tüm parayı geri alabilirsiniz, ancak yapılan değişiklik ücretleri ve iptal ücretleri alınacaktır. Sigorta primleri konusunda, poliçenizi kullanamayacağınızı gösterirseniz, uygun bir geri ödeme yapılabilir.
• İptal Hakkı: Eğer fiyat artışı %15’i geçerse, bu durumda iptal hakkınızı, faturada belirtilen tarihten itibaren 2 gün içinde kullanmalısınız.
7.4 Fiyat Azalması
Eğer yukarıda belirtilen değişiklikler sonucu tatil düzenlemelerinizin fiyatı %2’den fazla düşerse, bu durumda size bir geri ödeme yapılacaktır. Ancak, bazı durumlarda tatil düzenlemeleri yerel para biriminde satın alınmadığı için ve sözleşme ile sağlanan korumalar nedeniyle görünen fiyat değişikliklerinin tatil düzenlemelerinizin fiyatını etkilemeyebileceğini lütfen unutmayın.
8. Rezervasyonunuzu Değiştirmeniz Durumunda
Eğer onay faturanızı aldıktan sonra seyahatinizde herhangi bir değişiklik yapmak isterseniz, Eos Travel olarak bu değişiklikleri gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız, ancak her zaman mümkün olmayabilir. Değişiklik taleplerinizin “öncelikli kişi” (rezervasyonu yapan kişi) tarafından yapılması gerekmektedir. Değişiklik yapılması halinde, kişi başı 50 Euro yönetim ücreti ve bu değişikliği yaparken karşılaştığımız ek maliyetler talep edilecektir. Tedarikçilerimizin uyguladığı yönetim ücretleri daha yüksekse, bu ücretlerin sizden talep edilme hakkımız saklıdır.
• İsim Değişikliği: Eğer rezervasyondaki bir kişi hastalık, yakın akrabanın ölümü, jüri hizmeti veya benzeri bir ciddi neden ile seyahat edemeyecekse, bu kişinin adı başka birine transfer edilebilir. Bu durumda, transfer talebinizi kabul edebilmemiz için geçerli bir belge talep edebiliriz. Transfer işlemi, kişi başı 50 Euro değişiklik ücreti ve ek ücretlerin ödenmesi şartıyla yapılabilir.
• İsim Değişikliği İçin Süre: Seyahat tarihinden 48 saat önce isim değişikliği talepleri garanti edilmez. Çoğu havayolu, biletler çıkarıldıktan sonra isim değişikliği yapmamaktadır. Bu nedenle, havayolu ücretleri de dahil olmak üzere değişiklik ücretleri talep edilebilir.
• Tam İsim Değişikliği: Eğer tüm kişilerin ismi değiştirilecekse, bu durum iptal ve yeni rezervasyon olarak kabul edilir. Bu durumda, tam iptal ücretleri uygulanacaktır.
• Tarihlerde Değişiklik: Rezervasyon başına yalnızca bir kez gidiş tarihi değişikliği yapılmasına izin verilebilir. Gidiş tarihi değişikliği yapıldığında, bu durum iptal olarak kabul edilir ve tam iptal ücretleri uygulanacaktır. Ayrıca, kişi başı 50 Euro yönetim ücreti ve yeni bir depozito talep edilecektir.
• Değişiklik ve İptaller: Yapılacak herhangi bir değişiklik, iptal ücreti gerektirebilir. Ayrıca, bazı düzenlemelerde değişiklik yapılamayabilir ve bu durum %100 iptal ücreti uygulanmasına neden olabilir.
9. Tatilinizi İptal Etmeniz Durumunda
Siz veya grup üyeleriniz, seyahatinizi herhangi bir zamanda iptal edebilirsiniz. İptal talebinizin yazılı olarak, posta, faks veya e-posta ile “öncelikli kişi” tarafından yapılması gerekmektedir. Tatil düzenlemelerinizin iptal edilmesi nedeniyle giderlerimiz oluşacağından, aşağıda belirtilen iptal ücretini ödemeniz gerekecektir.
Not: İptal nedeniniz, sigorta poliçeniz kapsamında yer alıyorsa, sigorta şirketinizden bu ücretleri geri almanız mümkün olabilir.
İptal Ücretleri:
İptal ücretlerimiz, toplam tatil maliyetinin yüzdesi olarak belirlenmiştir ve sigorta primi dahil edilmez, çünkü sigorta primi iade edilemez. İptal ücretleri, iptal bildirimini aldığımız tarihe göre belirlenir, postayla gönderilen tarih esas alınmaz. Lütfen düzenleme ücretlerinin iade edilmediğini unutmayın. Sigorta primi için, sigorta sağlayıcınızın iptal politikasına başvurmalısınız.
Önemli Not:
• Eğer bir Cruise rezervasyonu yaptıysanız, iptal veya değişiklikler (isim değişiklikleri dahil) yukarıda belirtilen iptal değişiklik ücretlerinin yanı sıra, ilgili gemi hattı tarafından belirlenen ek ücretlere tabi olacaktır.
• Dokümanlar alındıktan sonra iptal durumunda, kullanılmayan biletlerin geri gönderilmesi şartıyla herhangi bir iade yapılmayacaktır.
• Eğer yalnızca bazı grup üyeleriniz iptal ederse, kalan yolcular için tatil maliyeti yeniden hesaplanacaktır. Ekstra oda ücretleri (örneğin tek kişilik oda farkı) ödemeniz gerekebilir.
• Tedarikçilerimiz tarafından uygulanan iptal ücretleri, depozitonuzdan yüksekse, bu ücret size yansıtılabilir.
• İptal Edilemeyen Düzenlemeler: Bazı düzenlemeler, onaylandıktan sonra iptal edilemez ve bu durum %100 iptal ücretiyle sonuçlanabilir.
10. Tatilinizi Değiştirir veya İptal Ederseniz
Seyahat düzenlemelerimizi genellikle aylar öncesinden planlamaya başlarız ve bu nedenle, rezervasyonlar onaylandıktan sonra dahi tatil detaylarında değişiklik yapma veya hataları düzeltme hakkımızı saklı tutarız. Ayrıca, onaylı rezervasyonları iptal etme hakkını da saklı tutarız. Örneğin, belirli bir seyahat düzenlemesi için gereken minimum müşteri sayısına ulaşılamazsa, bu düzenlemeyi iptal etmemiz gerekebilir. Çoğu değişiklik küçük olsa da, bazen büyük değişiklikler yapmak zorunda kalabiliriz.
Eğer Büyük Değişiklik yapmak veya seyahatinizi iptal etmek zorunda kalırsak, bu durumu seyahate çıkmadan önce size bildireceğiz ve yeterli süre varsa, aşağıdaki seçenekleri sunacağız:
• Değişiklik yapılan düzenlemeyi kabul etmek,
• Alternatif düzenlemeler satın almak (Orijinal düzenlemelerle benzer standartta, mevcutsa), (Eğer alternatif düzenleme daha ucuzsa farkı size iade edeceğiz, ancak daha pahalıysa farkı talep edeceğiz),
• İptal etmek (veya iptali kabul etmek), bu durumda size ödediğiniz tüm ücretlerin tam ve hızlı bir şekilde iade edilmesini sağlayacağız.
Ancak, 12 hafta veya daha az bir süre kala tatilinizi iptal etmeyeceğiz, ancak “Zorlayıcı Sebepler” (Force Majeure) nedeniyle veya ödemenizi zamanında yapmamanız durumunda bu kural geçerli olacaktır. Zorlayıcı sebeplerin öngörülemezliği nedeniyle, güvenliğinizi korumak amacıyla tatilde değişiklik yapmamız veya tatilinizi iptal etmemiz gerekirse, herhangi bir tazminat ödemesi yapamayacağız. Bu durumda, alternatif düzenlemeler sunacağız ya da seyahate çıkmazsanız ödediğiniz ücretleri iade edeceğiz, ancak tazminat ödemesi yapmayacağız.
Tüm durumlarda, Büyük Değişiklik ve Zorlayıcı Sebepler dışında, aşağıdaki tazminat ödemeleri yapılacaktır.
Not: Yukarıdaki ödemeler, tam ücret ödeyen yolcu başına yapılacaktır (bebekler hariç). İndirimli fiyatla faturalanan çocuklar için tazminat, yetişkin ücretinin orantılı bir şekilde ödenecektir. Zamanında ödeme yapmamanız durumunda Büyük Değişiklik veya iptal gerçekleşirse, yukarıdaki seçenekler ve tazminat haklarınız geçerli olmayacaktır.
Seyahatiniz sırasında, nadiren de olsa, Zorlayıcı Sebepler nedeniyle düzenlemelerinizin değiştirilmesi veya iptal edilmesi gerekebilir. Bu durumda, geri ödeme yapamayacağız, tazminat ödemeyeceğiz veya size doğrudan oluşan herhangi bir masrafı karşılamayacağız.
11. Uçuş
AB Yasalarına göre, uçuş reddedilmesi, iptal veya gecikme durumlarında, belirli koşullar altında havayolu şirketinden geri ödeme ve/veya tazminat hakkınız bulunmaktadır. Bu haklar, AB havaalanlarında duyurulacak ve havayolu şirketlerinden de temin edilebilir. Bu tür durumlarda geri ödeme, havayolu şirketinin sorumluluğundadır ve tatil fiyatınızı geri almanız için otomatik bir hak sağlamaz. Geri ödeme ve/veya tazminat haklarınız, madde 10’da belirtilmiştir.
Eğer Zorlayıcı Sebepler dışındaki bir nedenden dolayı, ana uçuşlarınızda gecikme yaşanırsa ve bu gecikme 4 saatten fazla sürerse, havayolunun sizlere hafif ikramlar sağlamasını temin edeceğiz; eğer gecikme 6 saati geçerse, ana yemek verilecektir ve daha uzun gecikmelerde, mümkünse, öğünler ve uygun konaklama sağlanacaktır.
Uçuşla ilgili taşıyıcı, uçak tipi ve uçuş saatlerini rezervasyon anında kesin olarak doğrulamak her zaman mümkün olmayabilir. Rezervasyon anında yalnızca olası taşıyıcıları bildirebiliyorsak, gerçek taşıyıcının kimliği veya taşıyıcıda herhangi bir değişiklik hakkında bilgi edinir edinmez sizi bilgilendireceğiz. Bu web sitesinde ve onay faturanızda belirtilen taşıyıcılar, uçuş saatleri ve uçak tipleri yalnızca rehberlik amaçlıdır ve değişikliklere ve onaya tabidir. En son uçuş saatleri, uçuş tarihinden yaklaşık iki hafta önce size gönderilecek olan biletlerinizde yer alacaktır. Bu nedenle, biletlerinizi alır almaz uçuş saatlerinin doğru olduğunu dikkatlice kontrol etmeniz gerekmektedir. Uçuş saatleri, biletler gönderildikten sonra değişebilir; bu durumda, değişiklik olduğunda sizi mümkün olan en kısa sürede bilgilendireceğiz.
Taşıyıcı(lar), uçuş saatleri ve/veya uçak tipi değişirse, bu değişiklikler normal ücretlerimizi ödemek koşuluyla başka bir düzenlemeye geçiş veya iptal etme hakkı vermez.
Bu web sitesi, tur operatörünüz olarak bizim sorumluluğumuzdadır. Burada adı geçen havayolları veya seyahatinizde kullanılan herhangi bir havayolu şirketi, bu web sitesi aracılığıyla herhangi bir taahhütte bulunmaz. Ayrıca, hava taşımacılığı düzenlemeleri gereğince, bebek statüsü için bir çocuğun, dönüş uçuşu günü itibariyle 2 yaşından küçük olması gerektiğini unutmayın.
Bir de, Topluluk Listesi mevcuttur (http://ec.europa.eu/transport/air-ban/list_en.html adresinden erişilebilir) ve bu liste, AB Topluluğunda faaliyet yasağı olan havayollarını içermektedir.
12. Davranış
Eos Travel ile bir tatil rezervasyonu yaptığınızda, tatil süresince kendinizin ve grubunuzun doğru davranışlarını sağlama sorumluluğunu kabul etmiş olursunuz. Eğer biz veya yetkili herhangi bir kişi ya da hizmet sağlayıcı, siz veya grubunuzdan herhangi birinin, başka birine tehlike oluşturacak, rahatsızlık verecek veya mal hasarına yol açacak şekilde davrandığını düşünüyor ise, söz konusu kişinin tatili derhal sonlandırılacaktır. Söz konusu kişi, uçak, konaklama veya diğer hizmetlerden ayrılmak zorunda kalacak ve rezervasyon yapılan seyahate katılmasına ya da o hizmeti kullanmasına izin verilmeyecektir. Bu durumda, bizim ya da diğer hizmet sağlayıcısının, geri dönüş seyahat düzenlemeleri dâhil olmak üzere, herhangi bir sorumluluğu kalmayacaktır. Geri ödeme yapılmayacak ve sonlandırma nedeniyle oluşan herhangi bir masraf ya da gider ödenmeyecektir. Tatil süresince siz veya grubunuzdan herhangi birinin yol açtığı zarar veya kaybın tam ödemesinden siz sorumlu olursunuz. Zarar veya kayıp anında ödeme doğrudan ilgili hizmet sağlayıcısına yapılmalıdır, aksi takdirde bizim ve diğer tarafın tüm yasal masraflarını dâhil olmak üzere, sonradan bizim tarafımıza yapılan talepleri karşılamak zorunda kalabilirsiniz. Davranışlarınız nedeniyle herhangi bir masraf yapmamız durumunda, bu masrafları talep ettiğimizde tamamen karşılamak zorundasınız.
Bazı hizmet sağlayıcıları, giriş sırasında ödeme kartınızı, oda servisi, telefon görüşmeleri veya diğer otel hizmetleri gibi ekstralar için bir depozito olarak onaylayabilir ya da ücretlendirebilir ya da konaklamanız sırasında meydana gelen hasar ya da olaylar için depozito isteyebilir. Bazı hizmet sağlayıcıları, ödeme kartı olmayan müşterilerden girişte nakit depozito talep edebilir. Onaylanan veya ücretlendirilen miktar, hizmet sağlayıcıya ve/veya destinasyona bağlı olarak önemli ölçüde değişebilir. Sağlayıcının talep ettiği tutarı karşılayacak yeterli fon ya da krediye sahip olmanız sizin sorumluluğunuzdadır. Eos Travel, herhangi bir depozito miktarını belirlemekten sorumlu değildir ve herhangi bir sorunuz olması durumunda, seyahatten önce hizmet sağlayıcıyla iletişime geçmeniz gerekmektedir.
13. Şikayetiniz Olursa
Tatildeyken herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, derhal temsilcimize ve ilgili hizmet sağlayıcısına durumu bildirmeniz ve tatil köyünde bir şikayet formu doldurmanız gerekmektedir. Çoğu sorun veya şikayet tatildeyken çözülebilir, ancak çözülmemişse, +90 (256 613 04 23) numaralı telefondan bizi arayabilir, info@eostravel.com.tr adresine e-posta gönderebilir veyaEos Taşımacılık Turizm Ticaret Limited Şirketi, Kadınlar Denizi Mah. 546 Sok. No:2-I D:2 Kuşadası, Aydın, Türkiye adresine yazılı olarak, turdan dönüşünüzden itibaren 10 gün içinde şikayetinizi, rezervasyon numaranızı ve şikayetinizle ilgili tüm detayları içeren bir mektup gönderebilirsiniz. Lütfen mektubunuzu kısa ve öz tutun. Bu, endişelerinizi hızlıca belirlememize ve size daha hızlı yanıt vermemize yardımcı olacaktır.
14. Şikayetlerinizin Durumu
Eos Travel, TÜRSAB üyesidir, üyelik numarası 9164’tür. TÜRSAB'ın Davranış Kuralları’na göre sizlere yüksek hizmet standardı sağlamakla yükümlüyüz. Şikayetiniz çözülemezse,, TURSAB’ın Koduna ve anlaşmazlıkların çözülmesindeki yardımına ilişkin daha fazla bilgiyi www.tursab.org.tr adresinde bulabilirsiniz.
15. Sorumluluğumuz
1. Paket Turlar ile İlgili
Tatil düzenlemelerinizin makul bir özen ve dikkatle yapılacağını, yerine getirileceğini veya sağlanacağını taahhüt ederiz. Bu, örneğin ölüm veya kişisel yaralanma yaşamanız durumunda veya sözleşmeli düzenlemelerinizin vaat edilen şekilde sağlanmaması veya eksik olması durumunda, bizim, çalışanlarımızın, ajanlarımızın veya tedarikçilerimizin makul bir özen ve dikkat göstermemesi nedeniyle sorumluluğumuzu kabul ettiğimiz anlamına gelir. Ayrıca, çalışanlarımız, ajanlarımız ve tedarikçilerimiz, görevlerini yerine getirirken ya da bizim onlardan yapmalarını istediğimiz işleri yaparken sorumluluğumuz altındadır.
2. Diğer Düzenlemeler ile İlgili
Sözleşmeli yükümlülüklerimizin yerine getirilmesinde makul bir özen ve dikkat kullanmayı taahhüt ederiz, ancak bunlar bu Rezervasyon Koşulları’na ve bunlara uygun olarak yerine getirilir. Sözleşmeli yükümlülüklerimiz, rezervasyonunuzu yapmak, konaklama/araba kiralama/uçuş/tur ve balon turu düzenlemelerini yapmak gibi hizmetleri kapsar ve tedarikçilerimizi seçerken de aynı özenle hareket ederiz.
3. Paketler ve Diğer Düzenlemeler ile İlgili
Aşağıdaki durumlardan kaynaklanan herhangi bir yaralanma, hastalık, ölüm, kayıp, zarar, masraf, maliyet veya diğer taleplerde sorumluluk kabul etmiyoruz:
• Etkilenen kişi veya parti üyelerinin yaptığı hareketler veya/veya yapmadığı hareketler,
• Sağlanan düzenlemelerle bağlantısı olmayan üçüncü bir tarafın hareketleri veya/veya yapmadığı hareketler ve bunlar öngörülemez veya kaçınılmaz ise ya da “Mücbir Sebep” (Force Majeure) nedeniyle oluşursa.
4. Sorumluluk Kapsamı
Bu koşullarda açıkça belirtilmeyen durumlar dışında, Paket Seyahati, Paket Turları ve Paket Tatilleri Düzenlemeleri’ne göre yükümlü olduğumuzdan daha fazla veya farklı bir sorumluluk kabul etmiyoruz. Bizimle bir talepte bulunmak için, makul özen ve dikkat kullanılmadığını ispatlamak sizin sorumluluğunuzdadır.
5. Taşıyıcılar ve Otellerle İlgili Sorumluluklar
Eğer herhangi bir talep veya talep kısmı (ölüm veya kişisel yaralanma durumları dahil) herhangi bir taşıma düzenlemesi (hava, deniz, demir yol veya kara taşıyıcıları) veya oteldeki konaklama ile ilgili ise, ödeyeceğimiz maksimum tazminat tutarı sınırlı olacaktır. Bizim sorumluluğumuzda bulunan talep veya talep kısmı için, taşıyıcı veya otelci tarafından uluslararası sözleşme veya düzenleme altında ödenecek maksimum tutar kadar ödeme yapacağız (örneğin, uluslararası hava taşımacılığı için Montreal Sözleşmesi gibi).
6. Yerel Turlar/Etkinlikler
Web sitemizde belirtilmeyen veya sözleşmemize dahil olmayan hizmetler için sorumluluk kabul etmiyoruz. Örneğin, tatildeyken gerçekleştireceğiniz herhangi bir tur veya otelinizin veya başka bir tedarikçinin sağlayacağı herhangi bir hizmet. Tatildeyken, bizim konsiyerj hizmetimiz aracılığıyla veya tatildeyken rezervasyon yaptığınız yerel etkinlikler (“Yerel Etkinlikler”) tatil paketinizin bir parçası değildir ve bu web sitesi koşulları geçerli değildir. Bu tür etkinliklerle ilgili sözleşme, tedarikçi ile yapılacak olup, biz sorumlu değiliz.
7. Hizmetler ve Tesisler
Tatilde dahil edilen hizmetler ve tesisler, geçerli yerel düzenlemelere uyuyorsa veya yerel standartlarla karşılaştırıldığında makulse, makul özen ve dikkatle sağlanmış sayılır.
16. Veri Koruma/Gizlilik
Rezervasyonunuzu işleme koyabilmek ve taleplerinizi yerine getirebilmek için kişisel bilgilerinizi, seyahatinizle ilgili düzenlemeleri yapan tedarikçilere iletmemiz gerekmektedir. Ayrıca, Eos Travel olarak (örneğin, promosyon/yarışma teklifleri hakkında sizi bilgilendirmek veya broşürlerimizi göndermek için) gelecekteki pazarlama amaçlarımız için bilgilerinizin (e-posta adresiniz dahil) saklanmasını istemekteyiz. Eğer gelecekte bu tür iletişimleri almak istemiyorsanız, lütfen en kısa sürede bize bildirin. Veri koruma ve gizlilik politikamızın tam detayları ve kişisel bilgilerinizin nasıl kullanılacağına dair açıklamalar için gizlilik politikamıza başvurabilirsiniz.
17. Özel Talepler ve Sağlık Problemleri
Bir özel talepte bulunmak istiyorsanız, bunu rezervasyon sırasında yapmalısınız. Makul talepleri ilgili tedarikçiye iletmeye çalışacağız, ancak taleplerin karşılanacağına dair garanti veremeyiz. Özel bir talebin, onay faturanızda veya diğer belgelerde belirtilmiş olması ya da tedarikçiye iletilmiş olması, talebin yerine getirileceği anlamına gelmez. Herhangi bir özel talebin karşılanmaması, yalnızca talep özellikle onaylanmışsa sözleşme ihlali sayılacaktır. Sizi tatil seçimi konusunda tavsiye etmek ve yardımcı olmak isteriz. Bazı konaklama yerleri ve tatil köylerinde tekerlekli sandalye rampası, asansörler gibi basit tesislerin eksik olabileceği için, rezervasyon sırasında engellilik durumunuz ve özel gereksinimleriniz hakkında bizi bilgilendirmeniz, tatilinizin özel ihtiyaçlarınıza uygun olmasını sağlamak açısından önemlidir. Eğer ilgili kişinin ihtiyaçlarını uygun şekilde karşılayamayacağımızı makul şekilde hissedersek, rezervasyonu onaylamayacağız veya rezervasyon sırasında gerekli tüm bilgiler verilmemişse, bu bilgileri öğrendikten sonra rezervasyonu iptal edeceğiz.
Web Sitesi Koşulları
Bu web sitesinde (“Web Sitesi”) yer alan bilgi verisi ve materyal (“Bilgi”), yalnızca EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, yan kuruluşları ve ortakları ile sundukları hizmetler hakkında bilgi sağlamak amacıyla hazırlanmıştır. Bu web sitesinde yer alan bilgilerin doğru ve güncel olmasını sağlamaya çalışıyoruz. Ancak, bu bilgileri işlemeye geçmeden önce her zaman temsilcilerimizle iletişime geçerek doğrulamanız gerekmektedir. EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ tarafından satılan tüm tatiller, online rezervasyon yapmadan önce okunması gereken rezervasyon koşullarımıza tabidir.
1. İçerik ve Abone Gönderileri
1.1 Web Sitesi’nin içeriği kişisel ve ticari olmayan kullanımınız içindir. Bu Web Sitesi’nde yayınlanan tüm materyaller (makaleler, özellikler, fotoğraflar, görseller, illüstrasyonlar, ses klipleri ve video klipler dahil, ancak bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla, “İçerik” olarak bilinir) telif hakkı, ticari marka veya diğer fikri mülkiyet haklarıyla korunmaktadır ve EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ veya İçerik sağlayıcı olarak belirtilen tarafın mülkiyetindedir. Web Sitesi aracılığıyla erişilen herhangi bir İçerikteki ek telif hakkı bildirimlerine, bilgilere veya kısıtlamalara uymalısınız.
1.2 Bu Web Sitesi ve İçerikleri, Türk ve uluslararası telif hakkı yasaları uyarınca telif hakkı ile korunmaktadır. Bu Web Sitesi’nin İçeriği (yazılım da dahil olmak üzere) tamamı veya bir kısmı üzerinde hiçbir şekilde değişiklik yapamaz, yayınlayamaz, iletemez, aktaramaz, satışına katılamaz, çoğaltamaz (bu Şartlar ve Koşullar’ın 1.3 maddesinde belirtilen durumlar dışında), yeni eserler oluşturamaz, dağıtamaz, sergileyemez, görüntüleyemez veya başka şekilde kullanamazsınız.
1.3 Bununla birlikte, Web Sitesi’nde gösterilen İçeriği ve diğer indirilebilir öğeleri aşağıdaki koşullara tabi olarak indirebilir veya kopyalayabilirsiniz:
1.3.1 Materyal yalnızca kişisel, ticari olmayan amaçlar için kullanılabilir. Herhangi bir İçeriğin kişisel kullanım dışında bir amaçla kopyalanması veya depolanması, EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ‘in veya İçeriğin telif hakkı sahibinin yazılı izni olmadan kesinlikle yasaktır;
1.3.2 Tüm kopyalar, orijinal materyaldeki telif hakkı ve diğer fikri mülkiyet bildirimlerini korumalıdır;
1.3.3 Bu Web Sitesi’nde açıklanan ürünler, teknolojiler veya süreçler, EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ veya diğer üçüncü şahıslar tarafından saklanan başka fikri mülkiyet haklarının konusu olabilir. Bu fikri mülkiyet haklarıyla ilgili herhangi bir lisans verilmez; ve
1.3.4 Bu Web Sitesi’nde gösterilen görseller, ticari markalar ve markalar, telif hakkı ve diğer fikri mülkiyet yasalarıyla korunmaktadır ve ilgili sahibinin yazılı izni olmadan çoğaltılamaz veya kullanılmaz.
2. Erişim ve Hizmetin Mevcudiyeti ile Bağlantılar
Bu Web Sitesi, diğer ilgili Dünya Çapında Ağ İnternet sitelerine, kaynaklara ve bu Web Sitesi’nin sponsorlarına bağlantılar içermektedir. EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, bu dış kaynakların veya içeriklerinin mevcudiyetinden sorumlu değildir, bu nedenle herhangi bir dış bağlantıya ilişkin endişelerinizi ilgili sitenin yönetici veya web yöneticisine iletmeniz gerekmektedir.
3. Yazılım Lisansları
Bu Web Sitesine erişim sağlamak için sağlanan, mülkiyeti kendisine ait olan yazılım ve ilgili belgeler veya bunların herhangi bir geliştirilmiş veya değiştirilmiş versiyonlarına ilişkin hiçbir hakkınız yoktur (“Erişim Yazılımı”). EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, sağlanan yazılımın herhangi bir lisansını alt lisans vermenizi, devretmenizi veya transfer etmenizi yasaklamaktadır ve bu tür bir alt lisans, devir veya transfer geçersiz olacaktır. Bu yazılımın yalnızca bir kopyasını arşivleme amacıyla yapabilirsiniz. Başka herhangi bir şekilde Erişim Yazılımını kopyalayamaz, dağıtamaz, değiştiremez, tersine mühendislik yapamaz veya türev çalışmalar oluşturamazsınız.
4. Taşıma Koşulları
Yolcu, bagaj ve kargonun hava yoluyla taşınması, ilgili taşıyıcının Taşıma Koşulları ve düzenlemelerine tabidir.
5. Şartlar ve Koşullarda Değişiklikler
EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, zaman zaman bu Şartlar ve Koşullarda değişiklikler yapabilir, düzenlemeler, eklemeler veya çıkarmalar yapabilir ancak bunu yaptığı takdirde, herhangi bir değişikliği bu Web Sitesi üzerinde duyuracaktır.
6. Web Sitesinde Değişiklikler
EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ, Web Sitesi’nin herhangi bir bölümünde değişiklik yapabilir, askıya alabilir veya sonlandırabilir, herhangi bir özellik, bilgi, veritabanı veya içeriğin mevcudiyetini değiştirebilir veya Web Sitesi’nin bazı veya tüm bölümlerine erişiminizi kısıtlayabilir, bu değişiklikleri bildirmeden veya herhangi bir sorumluluk taşımadan yapabilir.
7. Garantiler Yoktur
Bu yayın, herhangi bir garanti olmaksızın (açık veya zımni) ve herhangi bir tür zımni şart olmaksızın sağlanmaktadır; buna, ancak bununla sınırlı olmamak kaydıyla, tatmin edici kalite, belirli bir amaca uygunluk veya ihlalsizlik gibi zımni garantiler veya şartlar da dahildir. Tüm bu tür zımni şartlar ve garantiler burada hariç tutulmuştur.
8. Kayıplar İçin Sorumluluk
Bu Web Sitesine erişerek, EOS TAŞIMACILIK TURİZM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ’nin, bu Web Sitesindeki bilgi ve materyallerin kullanımından veya bu Web Sitesinden başka internet materyallerine erişimden kaynaklanan doğrudan, dolaylı veya sonuçsal kayıplardan sorumlu olmayacağını kabul etmektesiniz.
9. Satış Teklifi Yoktur
Bu Web Sitesinde hiçbir şey, herhangi bir menkul kıymetin satış teklifini oluşturmaz ve bu site, herhangi bir yatırım işlemiyle ilgili olarak güvenilir bir kaynak olarak kullanılmamalıdır.
10. Hariç Tutmalar
Bu Şartlar ve Koşullarda yer alan hariç tutmalar ve sınırlamalar yalnızca yasal olarak izin verilen ölçüde geçerlidir.